فلایت رادار 24 - Flightradar24

 

به طور خلاصه فلایت رادار 24، اپلیکیشنی برای اطلاع از موقعیت آنلاین هواپیما های در حال پرواز در ایران و سایر نقاط جهان می باشد.

البته علاوه بر مورد فوق، این اپلیکیشن دارای امکانات دیگری نیز می باشد که ما در قسمت پایین به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

 

برای خرید بلیط هواپیما در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

05132284535

 

سایت فلایت رادار 24 :

 

روش های استفاده از برنامه فلایت رادار 24 :

  • مراجعه به سایت فلایت رادار 24 به آدرس https://www.flightradar24.com/
  • دانلود اپلیکیشن های این برنامه و نصب آن ها برروی گوشی موبایل خود

اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از استفاده از این برنامه حتما این مقاله را تا انتها و به دقت مطالعه نمایید تا با قسمت های مختلف این برنامه به طور کامل آشنا گردید.

 

دانلود اپلیکیشن فلایت رادار 24 :

 

همانطور که در بالا به آن اشاره شد یکی از راه هایی که شما می توانید از این برنامه استفاده کنید. دانلود اپلیکیشن این برنامه و نصب و راه اندازی آن برروی گوشی موبایل خود می باشد. برای این منظور شما می توانید این برنامه را از طریق لینک های زیر دانلود نموده و برروی گوشی خود نصب نمایید.

 

دانلود برنامه فلایت رادار 24 برای سیستم عامل اندروید از گوگل پلی

دانلود برنامه فلایت رادار 24 برای سیستم عامل IOS از اپ استور

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

 

راهنمای استفاده از فلایت رادار 24 :

 

اگر برای اولین بار این برنامه را باز کنید با یک نقشه ای مواجه خواهید شد که تعداد زیادی هواپیما برروی آن در حال حرکت هستند. اگر دقت کنید از نظر سایز، هواپیما ها با یکدیگر تفاوت دارند این نشان دهنده بزرگی و کوچکی هواپیما ها در واقعیت می باشد و به سادگی می توان یک هواپیمای ایرباس را از یک هواپیمای شخصی برروی نقشه تشخیص داد.

 

نمایش آنلاین حرکت پرواز ها

 

امکان ردیابی هواپیما با استفاده از شماره پرواز :

 

با استفاده از این برنامه شما می توانید هواپیمای مورد نظر خود را با استفاده از شماره پرواز ردیابی نمایید. برای این منظور کافی است در قسمت سرچ شماره پرواز خود را وارد کنید و برروی جست و جو کلیک نمایید. در این لحظه اطلاعاتی نظیر مبدا و مقصد و زمان تقریبی رسیدن به مقصد برای شما نمایش داده می شود و اگر برروی گزینه show on map کلیک کنید می توانید از موقعیت آنلاین هواپیما نیز اطلاع یابید.

 

جست و جوی فرودگاه در فلایت رادار 24 :

 

اگر در قسمت جست و جو، به جای وارد کردن شماره پرواز، نام فرودگاه را به لاتین وارد کنید اطلاعات آن فرودگاه همچون پرواز ها، شرایط آب و هوایی، موقعیت فرودگاه برروی نقشه برای شما نمایش داده می شود. و اگر در قسمت جست و جو نام شهر یا کشور را وارد کنید می توانید تمامی فرودگاه های آن منطقه را مشاهده نمایید.

 

برای مشاهده موقعیت آنلاین  قطار های مسافربری کلیک کنید.

 

امکان تماشای سه بعدی هواپیما :

 

در صورتیکه شما در قسمت جست و جو شماره پروازی را وارد نمایید و یا اینکه برروی آیکن یکی از هواپیما های در حال پرواز برروی نقشه کلیک کنید می توانید حرکت هواپیما را به صورت سه بعدی از منظر کابین خلبان مشاهده نمایید. برای این منظور باید برروی آیکن مکعبی در قسمت پایین کلیک نمایید.

 

شناسایی مسیر هوایی هواپیما ها :

 

یکی دیگر از قابلیت هایی که اپلیکیشن فلایت رادار 24 برای شما فراهم می آورد امکان مشاهده مسیر هواپیما می باشد که به صورت نقطه چین برروی نقشه نمایش داده می شود. برای اینکه مسیر هواپیما را مشاهده کنید باید برروی گزینه route کلیک کنید و با زدن گزینه Follow می توانید هواپیمای مورد نظر خود را تا رسیدن به مقصد دنبال نمایید.

 

نمایش مسیر هواپیما

 

امکان دسته بندی و فیلتر کردن هواپیما ها :

 

در اپلیکیشن فلایت رادار 24 فیلتر ها و دسته بندی های مختلفی وجود دارد که شما می توانید براساس نیاز های خود این فیلتر ها را تکمیل نمایید تا این برنامه فقط برای شما پرواز هایی را نمایش دهد که با خواسته شما مطابقت دارد.

 

امکان دسترسی به اطلاعات پرواز های روز های گذشته :

 

در این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود که به اطلاعات پرواز های روز های گذشته دسترسی پیدا کنید برای این کار باید برروی گزینه play back کلیک کرده و روز مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید. با این کار تمامی پرواز های جهان به صورت ویدئویی برای شما نشان داده می شود و شما می توانید با تنظیم ساعت و سرعت پخش ویدئو، به پرواز مورد نظرتان دست یابید.




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.