خرید بلیط هواپیما نوروز 1402

 

نوروز 1402 شاید اولین نوروزی باشد که بیماری کرونا تا حد خیلی زیادی فروکش کرده است و دیگر از آن محدودیت های کرونایی دیگر خبری نیست و همین عامل نیز باعث می شود که حجم سفر ها در عید نوروز امسال تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. با افزایش حجم سفر ها همواره این احتمال وجود دارد که ظرفیت هواپیما ها و قطار ها خیلی سریع تکمیل شود بنابراین باید از مدت ها قبل این مسئله رو پیش بینی کرد و خیلی سریع نسبت به خرید بلیط و رزرو هتل در شهر مقصد اقدام نمود.

بسیاری از افراد در سفر های نوروزی خود ترجیح می دهند که برای رهایی از شلوغی و ترافیک های شدید خیابان ها در عید نوروز به جای مشاین شخصی، از هواپیما و قطار برای سفر خود استفاده نمایند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید باید همین الان و بدون هیچ معطلی نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود اقدام کنید، چون علاوه بر اینکه در روز های آخر احتمال پیدا کردن بلیط هواپیما بسیار کاهش می یابد ممکن است بلیط هواپیما های موجود نیز با افزایش نرخ رو به رو شود. بدین منظور همین الان گوشی خود را برداشته و برای رزرو بلیط هواپیمای خود اقدام کنید.

 

 برای خرید بلیط هواپیمای خود همین الان تماس بگیرید.

05132284535

 

پیش فروش بلیط هواپیما نوروز 1402 :

با توجه به اینکه هنوز پیش فروش بلیط هواپیما نوروز 1402 به طور کامل آغاز نگردیده است و همچنین تقاضای بالای مسافران جهت خرید بلیط هواپیما و پر شدن ظرفیت ها در همان لحظات اولیه ی پیش فروش، اگر شما قصد خرید بلیط هواپیما ویژه نوروز 1402 را دارید بایستی با شماره زیر تماس گرفته و اطلاعات خود را به همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس دهید تا همکاران ما به محض باز شدن پرواز های نوروزی بلیط شما را خریداری نمایند.

برای ثبت اطلاعات خود جهت خریداری بلیط در پیش فروش نوروزی بلیط هواپیما با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما :

شما همچنین می توانید با مراجعه به سایت رزرو آنلاین پرسیا توس به آدرس persiatus.ir تمامی بلیط های هواپیماهای داخلی و خارجی را خریداری و رزرو نمایید.

شما با مراجعه به این سایت، ابتدا مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب می کنید و برروی جست و جو کلیک می کنید، پس از چند لحظه تمامی پرواز های موجود در آن مسیر و در تاریخ انتخابی شما نمایش داده می شود و شما می توانید از بین این پرواز ها، پرواز مد نظر خود را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب پرواز، شما وارد صفحه ورود اطلاعات خواهید شد که بایستی اطلاعات مسافران به طور دقیق در این قسمت وارد گردد در این مرحله شما باید کاملا دقت داشته باشید که هرگونه ثبت اطلاعات غیر صحیح ممکن است باعث شود که شما نتوانید با آن بلیط سوار هواپیما شوید بدین منظور پیشنهاد می گردد که خرید بلیط هواپیمای خود را به همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس بسپارید تا بلیط شما را بدون هیچ مشکلی برای شما رزرو نمایند.

 

برای خرید بلیط هواپیما به سراسر دنیا با ما تماس بگیرید.

05132284535

 

خرید بلیط کنسلی هواپیما :

 

همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد اگر برای خرید بلیط هواپیمای خود برای عید نوروز به موقع اقدام نکنید و یا اینکه برنامه سفر شما در عید نوروز دیر مشخص گردد، ممکن است با پر شدن ظرفیت هواپیما ها رو به رو شوید در این صورت یا می توانید به جای بلیط هواپیما، بلیط قطار یا اتوبوس را خریداری نمایید که این موارد هم ممکن است در تاریخ مورد نظر شما ظرفیتشان تکمیل شده باشد و یا اینکه نسبت به خرید بلیط کنسلی هواپیما اقدام نمایید برای این منظور نیز می توانید با شماره 05132284535 تماس بگیرید تا همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس پیگیری کرده و در صورت امکان برای شما بلیط کنسلی هواپیما را رزرو نمایند.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

 

خرید اقساطی بلیط هواپیما :

 

اگر قصد سفر در عید نوروز را دارید اما فعلا نمی توانید هزینه کامل بلیط هواپیما و یا رزرو هتل را به صورت کامل پرداخت نمایید می توانید از خدمات اقساطی آژانس گردشگری پرسیا توس استفاده نمایید و بلیط هواپیما و هتل خود را به صوت اقساطی خریداری و رزرو کنید.

 

برای خرید بلیط هواپیما و هتل خود به صورت اقساطی با ما تماس بگیرید.

05132284535




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.