دفتر فروش بلیط قطار تهران

 

امروزه با گسترش سایت ها و اپلیکیشن های مختلف در زمینه های گوناگون باعث گردیده است که افراد بسیاری از نیاز ها و خواسته های خود را از طریق همین سایت ها برآورده نمایند و دیگر نیاز حضوری در بسیاری از زمینه ها نداشته باشند یکی از این زمینه ها در حوزه گردشگری و فروش بلیط به ویژه فروش بلیط قطار می باشد که دیگر شما برای تهیه بلیط خود، نیاز به حضور در دفتر فروش بلیط قطار ندارید و با یک تماس و در کمترین زمان ممکن می توانید بلیط خود را تهیه نمایید. این عدم حضور به خصوص در شهر هایی بزرگی مثل شهر تهران نمود بیشتری پیدا می کند و باعث صرفه جویی بیشتری در زمان و هزینه برای شما به ارمغان می آورد. برای این منظور کافی است که با شماره زیر تماس گرفته و بلیط خود را رزرو نمایید.

 

برای خرید بلیط قطار خود در تمامی مسیر های کشور با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

در حال حاضر بالغ بر 13000 کیلومتر مسیر ریلی در کشور وجود دارد که سفر بین شهر ها و استان های مختلف را برای مسافرین گرامی فراهم آورده است، در بین این شهر ها و استان ها، شهر تهران بیشترین مسیر ریلی را به خود اختصاص داده است که شما می توانید مهم ترین مسیر های ریلی این شهر را در قسمت پایین مشاهده نمایید.

 

تهران - گرگان

تهران - شیراز تهران - اراک تهران - مشهد تهران - فیروزکوه

تهران - تبریز

تهران - اهواز تهران - شاهرود تهران - جمکران تهران - یزد

تهران - خرمشهر

تهران - سمنان تهران - قم تهران - زاهدان تهران - مراغه

تهران - نیشابور

تهران - پیشوا تهران - بندرعباس تهران - زنجان تهران - خواف

تهران - پرند

تهران - ساری تهران - میانه تهران - طبس -----

 

البته باید این نکته را نیز اشاره کرد که در هریک از مسیر های فوق شما قادر خواهید بود در ایستگاه هایی که بین دو شهر قطار در آن ایستگاه ها توقف دارد سوار یا پیاده شوید ولی باید دقت داشته باشید که حتما از راه آهن بابت توقف قطار در آن ایستگاه سوال بفرمایید و از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

 

پیش فروش بلیط قطار نوروز 1402 :

 

در حال حاضر زمان دقیق پیش فروش بلیط قطار نوروز 1402 هنوز مشخص نشده است ولی شما می توانید بلیط های قطار خود را تا 22 اسفند ماه رزرو نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید به صفحه پیش فروش بلیط قطار نوروز 1402 مراجعه نمایید.

 

خرید بلیط قطار

 

خرید بلیط حمل خودرو با قطار :

 

اگر شما قصد دارید که به شهری سفر کنید و می خواهید که در شهر مورد نظر خودتان با ماشین شخصیتان رفت و آمد داشته باشید می توانید ماشین شخصی خود را از طریق قطار به آن شهر ارسال نمایید البته باید توجه داشته باشید در حال حاضر حمل خودرو با قطار به تمام شهر های ایران وجود ندارد و همچنین انتقال خودرو با قطار دارای یک سری قوانینی می باشد که قبل از خرید بلیط حمل خودرو با قطار باید این نکات را مطالعه نمایید برای این منظور می توانید به صفحه خرید بلیط حمل خودرو با قطار مراجعه نمایید.

 




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.