دفتر فروش بلیط قطار قم

 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که با قطار سفر می کنید و همیشه سفر با قطار اولویت اول شما می باشد بایستی همواره شماره تماسی از یک دفتر فروش بلیط قطار معتبر را به همراه داشته باشید تا در هر زمانی که قصد خرید بلیط را داشتید با آن ها تماس گرفته و بلیط خود را از طریق آن ها و در کمترین زمان ممکن رزرو نمایید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفتر فروش و صرف زمان را نیز نخواهید داشت چون همکاران ما در دفتر فروش بلیط قطار، بلیط مورد نظر شما را از طریق هر پیامرسانی که در دسترس دارید برای شما ارسال می کنند.

 

برای رزرو بلیط قطار با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

مراحل خرید بلیط قطار :

 

  1. ابتدا شما بایستی تاریخ دقیق حرکت، مبدا و مقصد، نوع قطار و تعداد نفرات و مشخصات مسافران را تعیین نمایید.
  2. در مرحله بعد شما باید با شماره 05132284535 تماس گرفته و اطلاعات فوق را در اختیار همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس قرار دهید.
  3. همکاران ما سیستم قطار را چک کرده و در صورتیکه قطار مورد نظر شما ظرفیت خالی داشته باشد بلیط قطار شما را طبق اطلاعات داده شده رزرو می نمایند.
  4. در مرحله آخر مبلغ بلیط به شما اعلام شده که باید این مبلغ را پرداخت نمایید تا بلیط شما از طریق پیامرسان ها برای شما ارسال گردد.

 

خرید بلیط قطار

 

خرید بلیط کنسلی قطار :

 

یکی از مواردی که افراد ممکن است بسیار با آن مواجه شوند این است که گاهی در یک تاریخ مشخص باید قطار خود را رزرو نمایند و ظرفیت قطار ها پر می باشد در اینصورت شما چه راه حلی می اندیشید.

یکی از راه حل ها این است که شما می توانید به جای سفر با قطار، از هواپیما یا اتوبوس استفاده کنید. در اینصورت نیز می توانید با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس تماس گرفته، تا بلیط هواپیما یا اتوبوس را برای شما رزرو نمایند و یا اینکه به سایت رزرو آنلاین پرسیا توس به آدرس persiatus.ir مراجعه کرده و خودتان به صورت آنلاین بلیط مورد نظرتان را رزرو کنید.

اما راه حل دیگری که از آن می توانید استفاده کنید خرید بلیط کنسلی قطار می باشد که شما می توانید با همکاران ما تماس گرفته، اطلاعات خود را در اختیار آن ها قرار داده تا به محض باز شدن بلیط کنسلی قطار، آن را برای شما رزرو نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، شما می توانید به صفحه خرید بلیط کنسلی قطار مراجعه نمایید.

 




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.