طرح حراجی سفر :

با توجه به کاهش تعطیلات، نرخ سفر ها کاهش چشمگیری داشته است و با توجه به اینکه ماه رمضان امسال نیز در عید نوروز واقع گردیده است ممکن است در عید نوروز نیز میزان سفر ها نسبت به سال های گذشته کاهش داشته باشد برای این منظور و برای افزایش سفر های مردم طرحی به نام طرح حراجی سفر ارائه گردیده است که مردم می توانند از تخفیفات ویژه سفر بهره مند گردند و سفر خود را زود هنگام تر و در ماه های بهمن و اسفند انجام دهند. شما نیز می توانید از این تخفیفات بهره مند گردید فقط کافیست که گوشی خود را بردارید و با شماره زیر تماس بگیرید و برای سفر خود از همین حالا برنامه ریزی کنید.

 

برای رزرو سفر خود از همین حالا برنامه ریزی کن و تخفیف بگیر

05132284535

 

تور های حراجی سفر :

در این زمینه آژانس گردشگری پرسیا توس برای گسترش فرهنگ سفر و مسافرت علاوه بر تخفیفات ویژه می تواند تمامی تور های داخلی و خارجی را به صورت نقد و اقساط در اختیار مسافرین گرامی قرار دهد تا مسافرین گرامی دیگر دغدغه پرداخت هزینه های سنگین سفر خود را به ویژه در سفر های خارجی در ابتدا نداشته باشند. همچنین همکاران گرامی در آژانس های مسافرتی سراسر کشور نیز می توانند در این طرح شرکت نمایند و تور های خود را به صورت اقساط به مسافرینشان ارائه دهند. در این طرح برای آژانس های مسافرتی مزایای ویژه تری در نظر گرفته شده است که آژانس ها می توانند با تماس با شماره های زیر از این مزایا اطلاع یابند.

 

برای رزرو تور های حراجی سفر نقد و اقساط تماس بگیرید

05132284535

آژانس های مسافرتی برای استفاده از این طرح می توانند با شماره زیر تماس بگیرند.

09219563220

 

تخفیفات حراجی سفر :

در این قسمت کلیه تخفیفاتی که در این طرح ارائه می شود نمایش داده شده است این قسمت مرتبا بروز رسانی شده و هر تخفیف جدیدی که ارائه شود در این قسمت نمایش داده می شود.

 

  • استفاده از تخفیف رزرو بلیط هواپیما داخلی با کد تخفیف persia

برای استفاده از این کد تخفیف می توانید به سایت رزرو آنلاین آژانس گردشگری پرسیا توس به آدرس persiatus.ir مراجعه نموده و بلیط هواپیمای مد نظر خود را انتخاب کنید سپس در هنگام ورود اطلاعات می توانید کد تخفیف فوق را وارد نموده و از تخفیفات ویژه ای بهره مند گردید.

  • استفاده از تخفیف ویژه رزرو هتل 4 ستاره تارا مشهد

با توجه به اینکه آژانس گردشگری پرسیا توس، رزرو مستقیم هتل 4 ستاره تارا می باشد می تواند این هتل را با قیمت های استثنائی و با تخفیفات ویژه، حتی به صورت نقد و اقساط در اختیار مسافرین شرکت کننده در طرح حراجی سفر قرار دهد. برای این منظور شما می توانید با شماره زیر تماس گرفته و این هتل را رزرو نمایید.

 

 برای رزرو هتل تارا مشهد با تخفیف حراجی سفر تماس بگیرید.

05132284535

 

ارائه کلیه خدمات گردشگری به صورت اقساطی در طرح حراجی سفر :

شما می توانید کلیه خدمات گردشگری را اعم از رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو بلیط قطار، رزرو هتل های داخلی و خارجی و ... را به صورت نقد و اقساط از آژانس گردشگری پرسیا توس رزرو نمایید برای این منظور می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و از خدمات اقساطی آژانس گردشگری پرسیا توس بهره مند گردید.

 

برای استفاده از خدمات گردشگری به صورت اقساطی با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.