هتل اختیاری قطار چیست ؟

 

شاید تا به حال واژه بلیط قطار با هتل به گوش شما هم برخورد کرده باشد و کنجکاو شده باشید که این بلیط های قطار به چه صورتی است و شرایط رزرو آن چگونه است و رزرو این بلیط ها چه مزایایی دارد.

ابتدا باید گفت که یک سری سایت های خاص فقط ارائه دهنده این نوع بلیط ها می باشند و فقط برروی شرکت های حمل و نقل ریلی خاصی بلیط همراه هتل به فروش می رسد که از جمله این قطار ها می توان به فدک و رجا اشاره کرد.

نکته دوم اینکه این بلیط ها فقط در زمان های خاصی و با محدودیت ارائه می شود و ممکن است در زمانی که شما قصد سفر دارید امکان رزرو این بلیط ها نباشد.

در صورتیکه قصد دارید سفری راحت و با قیمت های مناسب را تجربه کنید پیشنهاد آژانس گردشگری پرسیاتوس رزرو تور های شامل بلیط های رفت و برگشت و اقامت در هتل این آژانس می باشد که با سایر تور های ارائه شده در جاهای مختلف تفاوت هایی دارد.

تفاوت اول آن این است که شما می توانید در این تور ها تاریخ رفت و برگشت و هتل خود را به دلخواه انتخاب نمایید.

و تفاوت دوم نیز این است  که شما این تور ها را به دو صورت نقد و اقساط می توانید رزرو کنید و برای تور های خود تا سقف 100 میلیون تومان وام دریافت نمایید. برای درخواست وام خود نیز می توانید به صفحه وام گردشگری مراجعه نمایید و مبلغ وام خود را تعیین کنید.

 

برای خرید بلیط قطار و هتل با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

ساعت تماس 8 الی 16

 

قیمت بلیط قطار با هتل چه قدر است ؟

 

قیمت این بلیط ها با توجه به مسیر انتخاب شده و نوع هتل انتخابی ممکن است تفاوت داشته باشد که بایستی به سایت های ارائه دهنده این بلیط ها مراجعه کنید و از قیمت این بلیط ها اطلاع یابید. اما در صورتیکه خواسته باشید از قیمت تور های شامل بلیط قطار به همراه رزرو هتل آژانس گردگشری پرسیاتوس اطلاع یابید کافی است که با شماره 05132284535 تماس بگیرید. همچنین اگر نیاز داشتید خودروی خود را نیز با قطار حمل نمایید می توانید به صفحه خرید بلیط حمل خودرو با قطار مراجعه کنید.

 

رزرو بلیط قطار

 

تور مشهد با قطار هتل تارا :

 

همانطوری که می دانید یکی از مقاصد پرطرفدار ایران شهر مشهد می باشد که همه روزه مسافران زیادی از شهر های مختلف به این شهر زیارتی سفر می کنند و به دنبال تور هایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب بتواند بهترین امکانات و خدمات را نیز ارائه کند با توجه به گارانتی بودن هتل 4 ستاره تارا مشهد توسط آژانس گردشگری پرسیاتوس این عامل فراهم شده است که شما مسافرین گرامی که قصد سفر به شهر مقدس مشهد را دارید با رزرو تور مشهد با قطار و اقامت در هتل تارا بتوانید توری با قیمت مناسب و با بهترین امکانات را رزرو نمایید برای رزرو این تور نیز شما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

05132284535




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.