اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل

 

امروزه با پیشرفت علم و فناوری در حوزه های مختلف باعث گردیده است که مردم در هر حوزه ای بتوانند به آسانی و در کمترین زمان ممکن به هدف خود دست یابند.

با پیشرفت در زمینه موبایلی و همه گیر شدن استفاده از موبایل ها برای همگان افرادی به این فکر افتادند که برنامه هایی را ایجاد کنند که مردم بتوانند این برنامه ها را برروی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنند و در وقت و زمانی که می خواهند در گوگل به دنبال هدف خود بگردند صرفه جویی نمایند.

یکی از برنامه هایی که مردم زیادی با آن سر و کار دارند و در مواقع زیادی به آن نیاز پیدا می کنند اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل می باشد که در حوزه گردشگری ایجاد شده است.

آژانس گردشگری پرسیا توس یکی از آژانس های مطرح مشهد جزو شرکت هایی گردشگری می باشد که برای سهولت در رزرو اپلیکیشن پرسیا توس را ایجاد کرده است. تا مردم بتوانند در زمان کمتری به هدف دلخواه خود برسند.

 

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما

 

ویژگی های یک اپلیکیشن خوب :

 

هر برنامه ای که برای سهولت کار انسان ها طراحی شده است علاوه بر اینکه می تواند مزایایی داشته باشد می تواند مشکلاتی رو هم ایجاد کند بنابراین انتخاب برنامه مناسب در هر حوزه ای بسیار مهم می باشد که ما در پایین به یک سری از نکاتی که باید در انتخاب اپلیکیشن مناسب رزرو بلیط و هتل حتما به آن ها توجه کنید را اشاره می کنیم.

  1. اپلیکیشن مناسب باید تا حد امکان قابلیت نصب در هر گوشی را به راحتی داشته باشد
  2. از سرعت مناسبی بهره مند باشد
  3. اپلیکیشن باید یک پکیج کامل را در اختیار کاربر قرار دهد که کاربر بتواند تمامی خواسته های خود را از اپلیکیشن دریافت نماید.
  4. فرآیند خرید و رزرو بلیط به آسانی انجام گیرد و کاربر مشکلی را در حین رزرو نداشته باشد.
  5. اپلیکیشن مورد استفاده از یک شرکت معتبر باشد.
  6. قیمت هایی که در اپلیکیشن وجود دارد قیمت های مناسبی باشد
  7. اپلیکیشن مورد نظر پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخگویی به مشتریان را داشته باشد.

آژانس گردشگری پرسیا توس خراسان با آگاهی کامل به موارد فوق اپلیکیشنی را در اختیار شما قرار می دهد که شما تمامی موارد بالا را بتوانید همزمان در این اپلیکیشن ببینید.

 

آشنایی با قسمت های مختلف اپلیکیشن پرسیا توس :

 

  1. با توجه به کامل بودن این اپلیکیشن شما می توانید بلیط پرواز های داخلی، بلیط پرواز های خارجی، بلیط اتوبوس، هتل های داخلی و خارجی و انواع تور را رزرو نمایید.
  2.  یکی از قسمت هایی که در این اپلیکیشن استفاده شده است پیشنهاد مناسب ترین قیمت می باشد که شما می توانید با انتخاب مبدا و مقصد قیمت های تاریخ های متفاوت را مشاهده نمایید و مناسب ترین قیمت را برای رزرو انتخاب کنید.
  3. شما می توانید در قسمت رزرو هتل اطلاعات دقیق هتل را مشاهده نمایید تا بتوانید انتخابی آگاهانه را داشته باشید.

شما می توانید این اپلیکیشن را از قسمت پایین دانلود نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن از بازار

 

 

دانلود اپلیکیشن پرسیا توس از چارخونه




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.