تور اقساطی :

 

با توجه به اینکه در سال های قبل مردم به دلیل همه گیری و گسترش شیوع ویروس کرونا مدتی از سفر کردن بازماندند، خوشبختانه رفته رفته با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس مردم اشتیاق بیشتری به سفر کردن دارند. اما مشکل دیگری که برخی با آن مواجه هستند بالا رفتن نرخ و هزینه بعضی از سفر ها می باشد. آژانس گردشگری پرسیاتوس خراسان برای گسترش فرهنگ سفر و کمک به صنعت گردشگری کشور اقدام به برگزاری تور های اقساطی داخلی و خارجی نموده است که مردم عزیز کشورمان با سهولت بیشتری بتوانند سفر کنند در این راستا آژانس گردشگری پرسیا توس خراسان از دو طریق اقدام به برگزاری این تور ها کرده است که در پایین برای شما شرح داده می شود.

 

1. تفاهم نامه با بانک رفاه :

 

طی تفاهم نامه ای که با بانک رفاه کارگران و آژانس گردشگری پرسیاتوس خراسان منعقد شده است امکان در اختیار گذاشتن تسهیلات سفر تا سقف 100 میلیون تومان در اختیار بازنشستگان محترم تامین اجتماعی و یا حقوق بگیر از بانک رفاه کارگران میسر می باشد.

در صورت موافقت بانک با تقاضای دریافت تسهیلات (که در مدت زمان کمتر از یک روز انجام می گیرد)، مبلغ وام به صورت اعتبار در حساب کاربری فرد شارژ خواهد شد و فرد می تواند در طی 1 سال با مراجعه به پنل کاربری خود اقدام به خرید آنلاین خدمات گردشگری نماید. در صورتی که امکان خرید به صورت آنلاین برای شما میسر نباشد کارشناسان ما در آژانس پرسیا توس آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

در صورتیکه شما دارای شرایط بالا جهت دریافت وام می باشید می توانید از طریق لینک زیر اقدام به درخواست این تسهیلات نمایید.

 

 

 

شماره های تماس با کارشناسان آژانس گردشگری پرسیا توس خراسان 

05132284535

09219563248

 

رزرو تور های اقساطی ویژه بازنشستگان و حقوق بگیران بانک رفاه

 

2. تور های اقساطی آژانس گردشگری پرسیاتوس خراسان :

 

مجری این تور های اقساطی به صورت مستقیم آژانس گردشگری پرسیاتوس خراسان می باشد.

برای رزرو این تور ها شما کافی است با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و اطلاعات سفر خود را از قبیل مقصد، تعداد نفرات، زمان حرکت و نوع هتل درخواستی را به ما بدهید. همکاران ما بررسی کرده و با توجه به نوع درخواست شما مناسب ترین قیمت تور را به شما ارائه می دهند.

 

 

05132284535

09219563248

 

در این تور ها شما یک سوم مبلغ تور را به صورت نقدی پرداخت می کنید و باقیمانده هزینه تور را در طی حداکثر 5 قسط پرداخت می نمایید در این تور ها نیاز به چک ضمانت می باشد.