رستوران های معروف بارسلونا

El Atril

انتخاب این رستوران یک گزینه قابل اعتماد است، شما می توانید در اتاق سنگی غذا بخورید یا زیر چترها در محوطه آزاد بنشینید، غذای پیشنهادی یک کاسه بزرگ از mules به همراه frites است. البته شما پیشنهادات دیگری هم می توانید داشته باشید چرا که منو پر از تنوع غذایی است و استیک گانگوروی استرالیایی نیز سرو می­شود. اگر نوشیدنی انتخابی شما در منوی نوشیدنی ها وجود نداشته باشد می توانید آنرا از فروشگاه های بیرون خریداری کرده ولی باید مبلغی بعنوان جریمه پرداخت کنید.

منو شامل غذاهای: اسپانیایی، چینی، هندی و تایلندی

Address: C/Carders 23, 08003

Les Tres a la Cuina

Les Tres شبیه به یک اغذیه فروشی که توقفگاهی عالی برای صرف غذاهای خوشمزه است در صورتی که وقتی میرسید جایی خالی پیدا کنید یا از قبل رزرو داشته باشید، منوی مخصوص توریست ها بصورت روزانه تغییر میکنه ولی همیشه شامل غذایی عالی و خوشمزه برای گیاهخواران می­باشد و اخر هفته ها می توانید با قیمت فقط 10 یورو از منو روز استفاده کنید.

Address: C/Sant Lluís 35, 08012

Set Portes

رستورانی فوق العاده مدرن با دیزاین شیک و سرو غذاهای دریایی و پائلای مخصوص، پس از یک پیاده روی دلچسب در کنار بندر به این رستوران خواهید رسید، اگر علاقمند به غذاهای دریایی هستید میتوانیدzarzuela سفارش دهید که دیسی مخصوص شامل انواعی از غذاهای دریایی مخصوص است و یا از خرچنگ مخصوص استفاده کنید به همراه موسیقی زنده.

Address: Passeig Isabel II 14, 08003

Can Culleretes

دومین رستوران قدیمی در اسپانیا که در رکوردهای گینس هم ثبت شده در سال 1786 تاسیس شده و بسیاری از آشپزها و پیشخدمت ها خانم هستند، سه اتاق اصلی غذا خوری دارند که کاشی کاری هستند و بصورت سنتی تزئین شده اند و با قاب عکس هایی از عکس مشتریان خندان و راضی خودشون پوشیده شده و غذاهای مخصوص اسپانیایی را با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها عرضه می­کنند. پیشنهاد میشود از غذاهای گراز وحشی کبابی، کبک و یا غذای معروف دریایی 'pica pica'" استفاده کنید.

Address: C/Quintana 5, 08002 

Kaiku

اگر چه رستوران های سنتی که پائلا سرو میکنند (موقعیت ساحلی، ظاهر دریایی، پیشخدمت های افسونگر) بسیار رایج تر است، اما Kaiku پیشنهاد خیلی بهتری است. منوی آن در هر هفته متفاوت است، اما انتظار می رود که گزینه های بیشتری از انواع حلزون و صدف ها و جوجه را پیدا کنید. در اینجا شما ممکن است به راحتی پائلا با گوشت گوزن و آهو  و سبزیجات – کنگر فرنگی، رازیانه و ... که همه از محصولات و تولیدات باغ صاحب رستوران هست استفاده کنید. حتما یک میز در تراس رو به ساحل رزرو کنید.

 

Tapaç24

کارلس آبلان، سرآشپز معروف و صاحب این رستوران، تاپاس های خود را به عنوان "Tapas کلاسیک" توصیف می کند، اما این تنها نیمی از عکس است. اگر چه بر اساس تاپاس های سنتی و گذشته مدلسازی شده است و از سالاد و انواع کوفته روسی استفاده می کند، اما آنها را به شیوه خاص و عجیب خودش سرو می­کند. این رستوران رزرو ندارد به همین خاطر پیشنهاد میشود ساعات پیک و شلوغی مراجعه نکنید. قیمت ها بسیار مناسب است.

Address: C/Diputació 269, 08007

 

Quimet i Quimet

انواع تاپاس و ساندویچ های کوچک در این رستوران با کیفیت خوب عرضه می­شود، غذاهای پیشنهادی ماهی خام با پنیر خامه ای، سس سویا و عسل است. اما منوی واقعی و دائمی در این رستوران وجود ندارد، و هر شب منو متفاوت می­باشد. همچنین  غذاهای دریای خوشمزه ای در این رستوران سرو می­شود.

Address: C/Poeta Cabanyes 25, 08004