Mercado de San Miguel

یکی از توقفگاه های لازم برای غذا در مادرید ، یک بازار غذای سالم و یکی از بهترین مکان ها برای غذا خوردن در مرکز پایتخت می باشد. زیرا بسیاری از غرفه ها گزینه های بی پایان برای بازدید کنندگان گرسنه را فراهم می کند. صدف ها، خاویار، شیرینی ها، سوشی، ماست و کالاماری رول فقط  تعدادی از غذاهای خوشمزه است که بازدید کنندگان می توانند در اینجا پیدا کنند.  برای دوستداران غذا، این بدون شک یکی از بهترین بازارها در مادرید است.

Mercado de San Miguel, Cava de San Miguel, Madrid, Spain

 

El Rastro

قدیمی ترین بازار خیابانی مادرید، El Rastro، در محله لاتینا، واقع شده است. هر روز یکشنبه در ساعت 9 صبح باز می شود و تقریبا هر چیزی را که می توانید به آن فکر کنید، به فروش می رساند هم جدید و هم دست دوم. وسایل شعبده بازی، کتاب، سوابق، کفش، لباس، جواهرات - همه به وفور در El Rastro در دسترس هستند. این بازار در اطراف ظهر فوق العاده شلوغ می شود، بنابراین بهتر است که صبح زود بروید. پس از چانه زنی و گشت زنی در بسیاری از غرفه ها، بهتر است برای صرف tapas به  یکی از کافه های محلی ان اطراف سری بزنید.

El Rastro, Calle Ribera de Curtidores, Madrid, Spain

 

Mercado San Antón

چند سال پس از Mercado de San Miguel افتتاح شد و یکی دیگر از بهترین رستورانهای پرطرفدار در پایتخت است. این بازار شبیه به یک موزه غذاست. و برخی از بهترین غذاها در شهر را داراست، tapas یا غذاهای مخصوص تر، نوشیدنی های این بازار از کیفیت عالی برخوردار است. هشدار: اغلب بازدیدکنندگان نمیتوانند انتخاب کنند که در کدام رستوران غذا میل کنند چرا که به دلیل مجموعه عظیمی از امکانات، قادر به انتخاب آن نیستند.

Mercado San Antón, Calle de Augusto Figueroa 24, Madrid, Spain

 

Mercado Central de Diseño

این بازار در  Matadero de Madrid  در منطقه لگازپی  قرار دارد ، بیشتر شبیه یک نمایشگاه خیابانی و هنری است برای نشان دادن آثار هنری هنرمندان و طراحان. این بازار در اولین آخرهفته، هر ماه از ساعت 11 صبح تا 10 شب برگزار میشود. گاه به گاه کنسرت ها یا کارگاه های رایگان نیز وجود دارد و یک نمایشگاه کلاسیک برای ساکنان مادرید که علاقه مند به مد، دکوراسیون و طراحی هستند می باشد.

Mercado Central de Diseño, Plaza de Legazpi, 8, Madrid, Spain

 

ADELITA MARKET

برای بازدیدکنندگان محیط زیست، این بازار محلی ایده آل برای بازدید است. در این بازار مردم اشیایی را که دیگر نمی خواهند یا استفاده نمی کنند، به فروش می رسانند، و فرهنگ بازیافت، در جامعه مصرف گرای امروزی را ترویج می کنند. هر کسی می تواند قبل از فروش اقلام خودش ثبت نام کند اما حتما باید توجیه و هدف استفاده مجدد و بازیافت اقلام خود را توضیح دهد. این برنامه در آخر هفته سوم هر ماه از ساعت 11 صبح تا 8 شب برگزار می شود. در طول ماههای زمستان از 12 صبح  و  9 صبح در طول ماه های تابستان دایر می باشد.

Adelita Market, Calle del Espíritu Santo 23, Madrid, Spain

 

Mercado del Juguete Antiguo

یک بازار اسباب بازی عتیقه است. اولین بار در سال 2007 توسط  گروهی از دوستان تاسیس شد که هدفشون تاسیس یک بازار مخصوص اسباب بازی های عتیقه بود. این بازار در اولین شنبه هر ماه از 10:30 صبح تا 14:30 بعد از ظهر، به جز در ماه اوت برگزار می شود. این بازار آنچنان موفق بود که دومین بازار اسباب بازی در سومین شنبه هر ماه در Centro Comercial Plaza Aluche برگزار می شود، گرچه به طور اختصاصی به عتیقه فروشی اختصاص ندارد.

Mercado del Juguete Antiguo, Centro Comercial La Ermita, Paseo de la Ermita del Santo 48, Madrid, Spain